Plague Inc. review en introductie van Plague Inc. Mod

gepubliceerd door Amadeus on

Plague Inc werd uitgebracht in 2012 en veroverde de wereld stormenderhand vanwege de wereldwijde verspreiding van COVID-19. De paniek van mensen over COVID-19 en de hoop meer controle te hebben over de epidemie hebben geleid tot steeds meer vermeldingen van Plague Inc. De fantastische gamefuncties zoals eindeloze magische voorspellingen, volledig entertainment met verbluffende geruchten en totale satire op sociale media structuur en cultuur, maakte het de game van het jaar.

recensie van Plague Inc

Kun jij de wereld besmetten?

Plague Inc. is een spel dat aan de kant van een virus staat en het doel is om de wereld te infecteren. Het is niet alleen dat de door pest gesimuleerde sandbox-game wereldwijd zo populair is. Flexibele aangepaste modules en realistische regels zijn de geheimen van het succes van het spel.

pest inc de wereld infecteren

Flexibele maatwerkmodules

Het is tien jaar geleden dat de game in 2012 werd gelanceerd, wat behoorlijk oud is voor mobiele games, dankzij de flexibele aangepaste mods waardoor het bereik kan worden uitgebreid.

Het belangrijkste onderdeel van het spel is om bacteriën en virussen te simuleren en pestinfecties te creëren om alle mensen te doden. Spelers kunnen virussen kiezen (waaronder bacteriën, schimmels, parasieten, enz., die nu 'virussen' worden genoemd), en de drie evolutierichtingen zijn infectiviteit, ernst en dodelijkheid. Spelers moeten de situatie in alle drie de richtingen balanceren terwijl het virus de wereld infecteert. Over het algemeen geldt dat als het virus in eerste instantie te dodelijk en niet besmettelijk genoeg is, het mogelijk niet genoeg mensen infecteert en de virusgastheer sterft. Door de ernst te vroeg te verhogen, kunnen landen over de hele wereld actief geld toewijzen om een ​​remedie te ontwikkelen of het verkeer af te sluiten om de verspreiding van de pest te stoppen, wat snel zou kunnen mislukken.

nieuwe pestsoort

Een sandbox-game gebaseerd op realistische regels

Gebaseerd op ervaringen uit het echte leven, kunnen spelers leren over de evolutie, verspreiding en dodelijkheid van virussen zonder iets te leren.

Daarnaast heeft de game tijdgevoelige elementen toegevoegd om het realiteitsgevoel en entertainment van de speler te versterken, zoals nepnieuws of de verspreiding van covid-19.

pest inc

Spelers kunnen ook de plaag een naam geven, waardoor er veel komische effecten ontstaan.

Snel en ideaal voor mobiele platforms

De meeste succesvolle games worden eerst op pc gelanceerd. Nadat ze een voldoende groot publiek hebben bereikt, worden ze gelanceerd op mobiel. In tegenstelling tot eerdere succesvolle games is Plague Inc. echter vanaf het begin op mobiel gelanceerd en de algehele gameplay is in hoge mate in overeenstemming met de gewoonten van mobiele gamers. Het duurt ongeveer 10-15 minuten om een ​​game te spelen, en de ontwikkelaars hebben gezorgd voor continue updates van de inhoud om de frisheid van de game te vergroten.

Hoe je Plague Inc.

Een spel winnen is niet zo ingewikkeld. Er zijn drie dingen die u moet doen:

De keuze van de startplaats is essentieel

Een hoge bevolkingsdichtheid is een cruciale factor om rekening mee te houden bij het spelen van het spel. Juist daarom moet u in het begin landen kiezen met een hoge bevolking, zoals Saoedi-Arabië, Zuid-Amerika en India. Bovendien hebben deze landen efficiënt lucht- en watertransport, wat ideaal is voor massale infecties. Overigens heeft Groenland alleen boten, geen vliegtuigen.

Nogmaals, IJsland en Groenland zijn de verkeerde plaats om te beginnen. Het is hier moeilijk te infecteren, alleen gedekt door infectie in Europa. Toen ik het probeerde, bevroor het virus bijna een week lang. Het probleem met IJsland is dat de verspreiding erg traag gaat. Dit komt omdat het meeste DNA wordt opgebruikt bij verkoudheid. Soms geef ik de voorkeur aan de Verenigde Staten, want hoewel het een rijk land is met veel stedelijke structuren en stabiele medische omstandigheden, heeft het land allerlei soorten vogels en muizen die het virus helpen verspreiden. Het is echter niet eenvoudig, dus kies alsjeblieft niet voor de eerste keer voor de Verenigde Staten. Onthoud dat hoe groter het infectiegebied dat u in eerste instantie bereikt, hoe beter uw voorspelling is, maar u moet wel nauwkeurig zijn.

Upgrade de infectiemodus van het virus

Probeer de wereld niet te infecteren met dezelfde infectiemodus! Verschillen in geografische locatie, klimaat en bevolking tussen landen en regio's zijn allemaal factoren die de infectiemodus veranderen. Er zijn twee meest voorkomende infectiemodi:

Hittebestendigheid - Saoedi-Arabië, India, Afrika

Koudebestendigheid - Rusland, Canada en de Verenigde Staten.

Spelstrategie

Plague Inc. kan beter worden gespeeld met deze strategie:

In het begin vergroten lage toxiciteit en hoge infectiviteit de reikwijdte van infectie.

En midden in het spel is het virus vatbaar voor mutatie, waaronder een onmiddellijke verergering van de symptomen.

Uiteindelijk treden ernstige gevolgen op, zoals de dood.

Het lijkt er wel op dat deze infectiestrategie enigszins lijkt op COVID-19.

Alle DLC spelen in Plague Inc.

Plague Inc.: De genezing. Hier vind je de remedie gratis op Steam. Dit is echter totdat COVID-19 onder controle is.

De formeel aangekondigde gratis DLC. Dit is het huidige model en vereist het basisspel Plague Inc: Evolved. De DLC geeft de spelers de opdracht om het dodelijke virus onder controle te krijgen en de dodelijke wereldwijde pandemie met alle mogelijke middelen te stoppen.

Plan en wijs middelen verstandig toe om de wereldwijde testcapaciteit te vergroten, het dragen van gezichtsmaskers op openbare plaatsen verplicht te stellen, lockdowns op te leggen in landen met een ernstige virusbelasting en onderzoek te doen naar de verschillende experimentele behandelingen. Dit is de belangrijkste uitbreiding ooit van Plague's Inc!

Ook installeer de Plague Inc. Mod om alle DLC gratis te ontgrendelen.

Plague Inc.: De genezing

Plague Inc.: De genezing

De remedie is niet als een weerspiegeling op het wateroppervlak. Laten we zeggen dat het is alsof je een berg van beneden naar boven beklimt, en als je naar beneden klimt, neem je een andere route. Niets is voorspelbaar. Inderdaad, de DLC van The Cure is behoorlijk ingewikkeld. Het goede nieuws is dat de moeilijkheidsgraad van het spel ook aanzienlijk is toegenomen, waardoor het leuker is om te spelen.

Als u bijvoorbeeld een bepaald virus begint te noemen (in het begin alleen bacteriën), laten we het dan COVID-19 noemen. De rol van de speler is vergelijkbaar met de autoriteiten bij de internationale organisatie. Het zou het beste zijn als u onvermoeibaar zou werken om de wereldwijde pandemie in te dammen door een vaccin te ontwikkelen en te produceren om de verspreiding van de ziekteverwekker tegen te gaan voordat deze oncontroleerbaar wordt.

Probeer tijdens de voorbereidingscyclus je missieteam samen te stellen. Hiervoor wordt een team van gespecialiseerde adviseurs aangeworven. Meestal is het een Buff die je op een later spelniveau kunt ontgrendelen of anders voor de vergrendeling kunt betalen.

Elke adviseur is bekwaam met een uniek vermogen. Zo kan een quarantaineadviseur helpen met bijvoorbeeld advies om te voorkomen dat quarantainemaatregelen per direct worden opgeheven. De lokale overheid en autoriteiten hebben zichzelf direct quarantainemaatregelen opgelegd als er een vermoeden is van een geval in de buurt. Isolatiemaatregelen kunnen leiden tot verminderde virusresistentie in de gemeenschap.

Het nieuwe model heeft een lastig dilemma dat je moet afwegen. Het zou helpen als je werkt aan de efficiëntie van het voorkomen en beheersen van de pandemie en tegelijkertijd aan het sociale ongemak dat wordt veroorzaakt door te veel beperkingen. Hoewel ik betwijfel of de twee kwesties tegenstrijdig zijn, zit er een gevoel in.

U moet inderdaad enkele middelen aanwenden om bepaalde specifieke maatregelen te implementeren. Er zijn middelen beschikbaar in drie categorieën: sociaal, harde isolatie, overheids- en wetenschappelijke actie en bevolkingsgerichte respons. Het is een behoorlijk agressief maar resource-intensief conflict. Je moet weten wanneer de gameplay erbij betrokken is. Deze omvatten sterftecijfers en infectie van ziekteverwekkers. Het is inderdaad moeilijk om zo'n scenario in evenwicht te brengen.

Onthoud dat de “Plague Inc: The Cure gratis is voor alle Plaque Inc-spelers totdat COVID-19 onder controle is. Het spel was best leuk. Eerst moest ik er om lachen totdat de tranen van vreugde over mijn wangen konden stromen.

Het opnemen van deze humoristische elementen levert een solide realiteitszin op in de Antidote DLC.

'How do you dare' en Fake News voegen grappige smaken toe aan het in-game verhaal van een virtuele pandemie. Evenzo imiteren de epidemische responsdetails COVID-19: persoonlijke bescherming, gemeenschapscontrole, sociale afstand, nationale acties en wereldwijde samenwerking. Ja, van een vrijheidscomplex tot pandemische angst tot vertrouwen en verlangen naar feiten en wetenschappelijk onderzoek. Het is niet eenvoudig om een ​​balans te vinden en ideale resultaten te behalen. Sorry voor de ongelukkige mensen. Weggaan is net na wreed gecondenseerd te zijn.

Plague Inc. en de echte wereld

De ontwikkelaars van Plague Inc. zijn zeer goedhartige ontwikkelaars zonder slechte bedoelingen tegen de mensheid, maar de menselijke natuur is over het algemeen raar.

De spelset is zo gemaakt dat nadat het virus zich naar bijna elke hoek van de wereld heeft verspreid, de hele menselijke koning wint wanneer één land het virus onder controle heeft.

De harde waarheid is echter dat de ondergang van machtige landen, met name de landen die kernenergie beheersen, het risico van volledig uitsterven van de mensheid vergroot. Dit betekent dat wanneer slechts enkele landen goed presteren in het beheersen van de tandplak. Toch presteren de landen met kernenergie slecht. Dan zullen de slecht presterende landen proberen de goede landen aan te vallen. Andere landen gebruiken andere dodelijke middelen, zoals het gebruik van dodelijke virussen om mensen in goede landen te infecteren, wat resulteert in een wereldwijde plaag. Dat gebeurt nu inderdaad, dus COVID-19 verspreidt zich naar vredelievende landen.

Plague Inc.Mod

Plague Inc. kost $ 0.99 in de Appstore en een deel van de DLC moet worden gekocht. Dus Plague Inc. mod is erg populair. Wat is het? Plague Inc. Mod is een aangepaste versie van Plague Inc. Het ontgrendelt alle DLC gratis. En de apk-versie van deze mod verwijdert alle advertenties en biedt oneindig DNA.

Categorieën: SpelHoe werkt het?